Naslovna / Magazin / Zdrava ishrana / Zelena salata štiti od raka

Zdrava ishrana

25. decembar 2007.
    Pregleda: 8 puta. Pregleda (8)

Zelena salata štiti od raka


Zelena salata štiti od suvišnih kilograma, ali i od onkoloških bolesti, zaključili su onkolozi sa Teksas Univerziteta.
 
Konzumiranjem četiri tanjira salate nedeljno moguće je sprečiti pojavu raka pluća, svedoče rezultati istraživanja.
Zelena salata
Na osnovu istraživanja, kojim je obuhvaceno 3.800 ljudi, teksaški naučnici zaključili su da zelena salata sadrži materije koje blokiraju ćelije raka ili usporavaju razvoj bolesti u disajnim putevima. Posebno aktivan pozitivan uticaj zelene salate zapažen je kod pušača.

Lekari su uvereni da vegeterijanska jela sa salatom ne samo da smanjuju rizik od formiranja tumora, već i umanjuju štetne uticaje zagađenog vazduha i alergena prašine.

Najbolja zaštita pluća postiže se kombinacijom salate i umerene fizičke aktivnosti.

Izvor: Herbateka

 

 

Vrh straneVrh strane
Poslednjih 6 vesti iz kategorije Zdrava ishrana
03. 12. 2008.      Pregleda: (106),      Komentara: (0)
  Rabarbara ponovno u modi
01. 12. 2008.      Pregleda: (428),      Komentara: (0)
  Prirodni ciklusi korišćenja hrane u organizmu
28. 11. 2008.      Pregleda: (183),      Komentara: (0)
  Suve šljive protiv slobodnih radikala
27. 11. 2008.      Pregleda: (126),      Komentara: (1)
  Metabolički sindrom
26. 11. 2008.      Pregleda: (79),      Komentara: (0)
  Kisela zimnica čuva vitamine
25. 11. 2008.      Pregleda: (242),      Komentara: (2)
  Prevarite stomak
Generalni sponzor
Weather2Umbrella vremenska prognoza
blog magazina Poslovna Zena
Postanite član grupe Poslovna Žena na Facebook-u