Naslovna / Magazin / Stil života / Popodnevni odmor smanjuje opasnost od srčanog udara
Topshop

Stil života

1. jul 2007.
    Pregleda: 7 puta. Pregleda (7)

Popodnevni odmor smanjuje opasnost od srčanog udara


Tradicionalna mediteranska prehrana s puno biljnih masti zdrava je za srce.Odmor

Još jedan mediteranski običaj, siesta usred dana, takođe smanjuje opasnost od smrti od kardiovaskularnih bolesti, objavljeno je u zajedničkoj grčko-američkoj studiji na koju se poziva nemački Zeleni krst (DGK) sa sedistem u Marburgu.

U studiji koju je sproveo medicinski fakultet univerziteta u Atini i harvardski medicinski fakultet u Sjedinjenim Državama proučeni su podaci o više od 20 hiljada Grka doba od 20 do 86 godina koji su učestvovali u evropskoj studiji o raku. Među pitanjima na koja su tamo odgovorili bilo je i pitanje o tome spavaju li popodne i koliko često.

Pokazalo se da je procenjena opasnost od smrti od srčanih bolesti 34 odsto niža kod osoba koje spavaju popodne. Što učestalije spavanje, to niži rizik, naročito za zaposlene muškarce.

Izvor: Večernji.hr

Vrh straneVrh strane
Poslednjih 6 vesti iz kategorije Stil života
08. 01. 2009.      Pregleda: (39),      Komentara: (0)
  Zimski režim nege lica
08. 01. 2009.      Pregleda: (28),      Komentara: (0)
  Žene troše 3 milijarde evra na odeću koju ne nose
07. 01. 2009.      Pregleda: (120),      Komentara: (0)
  Platne kartice i dozvoljeni minus
07. 01. 2009.      Pregleda: (156),      Komentara: (0)
  Kad je jezik brži od mozga
06. 01. 2009.      Pregleda: (166),      Komentara: (0)
  Kako da ostvarite sve što ste zacrtali
06. 01. 2009.      Pregleda: (255),      Komentara: (0)
  Seksualna zavisnost razara život
Generalni sponzor
Weather2Umbrella vremenska prognoza
BIS-IT Recycling
RP company
Positive racunari