Naslovna / Magazin / Razglednica / Crnogorsko primorje nije više zanimljivo za turiste iz Srbije

Razglednica

4. avgust 2008.
Komentara:33 Komentara (33)    Pregleda: 27 puta. Pregleda (27)

Crnogorsko primorje nije više zanimljivo za turiste iz Srbije


BEOGRAD - Visoke cene usluga, uvođenje ekološke takse, loši putevi i ograničenje unošenja namirnica, neki su od razloga zbog kojih većina turista iz Srbije ove godine neće odmarati u Crnoj Gori.
Crnogorsko primorje nije zanimljivo za turiste iz Srbije
U jeku turističke sezone u Crnoj Gori, podseća se, boravi 106 hiljada gostiju što je dva odsto manje nego u istom periodu prošle godine. Skoro polovina ih odmara na Budvanskoj rivijeri, a samo četrdeset odsto od tog broja su turisti iz Srbije.

U tekstu se dodaje, da su turisti iz Srbije ranijih godina bili najbrojniji gosti crnogorskih domaćina, kao i da je tradicionalno manji broj rezervisao hotele.

"Većina je išla u privatni smeštaj. Cena od pet do dvadeset EUR po ležaju, čak i kada se sabere sa troškovima za hranu, parkinge, ležaljke, suncobrane bila je podnošljiva za prosečnu srpsku platu", navode autori teksta.

Kako se dodaje, Crna Gora menja turističku strategiju i planira da kvalitetnijom ponudom privuče bogatu klijentelu.

"Zadovoljni su sa manje ljudi koji ostavljaju više para za njihovu dobru uslugu", smatraju autori.

Oni tvrde da je zbog toga i uvedena zabrana unošenja hrane, koja je presudni faktor u odlučivanju onih koji letuju u privatnom smeštaju.

"U sezoni moraju svi da zarade otuda i skupe usluge na plažama koje nisu hotelske. Ljubaznog osoblja premalo za zahtevne goste", ocenjuje se u tekstu.

Autori zaključuju da je zbog toga sve veći broj Srba koji autoputem idu ka Grčkoj.

Autor: SEEbiz / Mina-business

Izvor: SEEbiz

Vrh straneVrh strane
Poslednjih 6 vesti iz kategorije Razglednica
06. 10. 2008.      Pregleda: (146),      Komentara: (0)
  Voštane figure Srbije
04. 10. 2008.      Pregleda: (63),      Komentara: (0)
  Nastup verskih konfesija na Sajmu
03. 10. 2008.      Pregleda: (122),      Komentara: (0)
  Ponuda turističkih aranžmana Turske Mersine
02. 10. 2008.      Pregleda: (384),      Komentara: (0)
  Šoping turizam - Delta City
01. 10. 2008.      Pregleda: (112),      Komentara: (0)
  Lift - kosmički taksi za turiste sa zemlje
30. 09. 2008.      Pregleda: (60),      Komentara: (0)
  Lepote Ečke na Novosadskom Sajmu turizma
  • Hvala Vam na ovim informacijama. Nadam se da ce nasi ljudi napokon shvatiti da je Grcka daleko lepsa , a i nivo usluga i turistickih sadrzaja je daleko ispred Crne Gore, iako su cene gotovo identicne. Ljudi su po nekoj navici do sada radije isli na "nase more", ali iz svog licnog iskustva (poslednjih 20 godina) znam da su grci prema srbima (posebno prema srbima) uvek bili ljubazniji i srdacniji u odnosu na crnogorce.
    (Milan, 4. avgust 2008 06:18)
  • Nedostatak elementarne higijene, ocajna prljavstina na svakom koraku, restrikcije vode, neljubazno i neprofesionalno ponasanje, i nazalost moram reci , u mnogim sredinama Crnogorskog Primorja neskriven antagonizam prema Srbima i Srbiji,uz najavljeno priznavanje nezavisnosti KiM (kad sezona prodje) sigurno nece popraviti turisticku sliku CG. Vec sada desetine hiljada Srba letuje u Hrvatskoj, a o Grckoj da ne govorim. CG moze samo da sanja visoki turizam. Na tome se radi dugo i vredno, a ti pojmovi na jugu nisu bas popularni.
    (Turista, 4. avgust 2008 08:48)
  • Grcka je svakako bolja turisticka ponuda, kada je more u pitanju, od Crne Gore. Higijena je neuporedivo bolja, i najsktomniji smestaji su kao oni srednjeg ranga u Crnoj Gori, a ljubaznost Grka i izverziranost kada su turisti u pitanju se ne moze porediti sa crnogorskim. Priroda i more su takodje lepsi u Grckoj, plaze su duge, ciste, i nema guzvi kao u Crnoj Gori. Zeljno iscekujem povratak na Hrvatsko primorje, koje takodje ima lepsu i raznovrsniju obalu... Ybogom Crna Goro, dosta je bilo....
    (Lela, 4. avgust 2008 12:40)
  • na crnogorsko primorje sam bio prvi i jedini put pre deset godina na medeni mesec. Na sreću više nikad ne nameravam. Slažem se da je Grčka daleko lepša, da su ljudi ljubazniji i da za svoj novac dobijaš ono za šta si i došao na more - provod. Pojam 'naše more' je smešan i primitivan. Pa grčko more je više naše nego crnogorsko - bar nama što se tice provoda i uživanja.
    (Dragan, 4. avgust 2008 18:30)
  • Svako ide đe mu basta... Lijepo je viđeti kako paradajz-turisti zaobilaze CG primorje. Srećan vam put u Grčku, samo pazite šta jedete - već je 10ak turista tamo otrovano salmonelom i to, gle, u hotelu sa četiri zvjezdice. pozdrav i srećan put, još jednom!
    (Nikšićanin, 4. avgust 2008 23:00)
  • Mnogo volim kada vidim koliko ljudi "lapandaju" kada naiđu na temu o kojoj svi sve znaju! Koliko ja znam, niko na more ne ide na određeno mjesto iz ljubavi, već shodno svojim afinitetima i mogućnostima! Pljuvao bi neko po svim okolnim morima i išao na Majorku svake godine, no mu se ne može... Sa stanovišta potrošača, sve je danas skupo i biće još skuplje, tu se s pravom možemo žaliti! Tako je i meni pa ne pljujem po drugima već se "pružam koliko mi je jorgan dug"! Da su loši putevi, to može samo da lupi onaj ko nije dugo bio u Crnoj Gori, a sve po sistemu lisice i grožđa pa se takvima i ne razumam! Što se tiče unošenja namirnica samo ću upitati neke, jeli u Grčku ili bilo gdje drugo nose paštete i povrće sa sobom? Stvarno su smiješni! A kad je o "prljavštini" riječ: ko to prlja te iste plaže i okolinu? Ti isti koji na CG-primorju ljetuju ili oni koji tamo žive? Ma dajte ljudi ne budite smiješni! Neki čak pominju i antagonizam prema turistima iz Srbije! A nikada više antagonizma nije bilo prema Crnoj Gori nego sada. Nego svi gledaju tuđe dvorište i kako da ga opanjkaju a u svome zapinju za smeće! Pa ti nemaju tri čiste! Pa nikome ko zarađuje od turista nije bitno odakle je gost kad mu treba uzeti pare! Što bi nekome bio draži gost iz Srbije ako može od drugog za sebe uzeti više?! To jednostavno tako funkcioniše, sviđalo nam se to ili ne! Kad je novac u pitanju, svima koji nam usluge pružaju i naplaćuju je jasno "da je Fata-Fata, al' dvaput je dvaput" i tu ima malo prostora za ljubav!  I još nešto... Iz kog razloga ljudi iz Srbije idu na more u CG? Pa zato što mnogi tamo imaju svoje nekretnine ili nekoga svog pa im tako bude jeftinije i što ogromna većina srba nema pasoš pa nigdje drugo i ne mogu! Šta god da pričali gdje je bolje, ja ću reći da je to bez veze, jer znam da je na Havajima super ali mi za njih treba dosta para koje iskreno nemam! Zato "lisice", samo nastavite pljuvati po "grožđu"! Ionako ono nije za vas!
    (Darko, 5. avgust 2008 02:04)
  • Bolje i grčka salmonela nego crnogorski virusni meningitis,koji se svake godine pojavljuje u razmerama epidemije . http://www.ijz.cg.yu/index.php?action=novosti_ops&id=45. Sigurno već svi znate odgovor na pitanje : Šta je crnogorski ALL INCLUSIVE? IMAŠ STRUJU, IMAŠ VODU! Zbogom "ekološka državo"...
    (Sr Bin Sam, 5. avgust 2008 09:36)
  • Dragi Darko!Da li si vozio putevima Grčke, pa da možeš da ih porediš sa crnogorskim.Ja jesam vozio i mogu reći da se nemogu porediti.Drugo ako smeće i prljavštinu na crnogorskom primorju prave turisti iz Srbije kako se može objasniti činjenica da su grčke plaže, ulice i parkovi besprekorni a one su prepune nas turista iz Srbije.A šta ćemo da radimo sa opštom nekulturom i neljubaznošću koja nas na svakom koraku čeka u Crnoj Gori.Da li smo i za to krivi mi iz Srbije.Šta ćemo da radimo sa vašom patološkom mržnjom prema svemu što dolazi iz Srbije?Neka hvala kod vas više nikada džabe da nam date odosmo mi u bratsku Grčku.
    (Dejan, 5. avgust 2008 10:10)
  • Samo vi idite, srećan vam put, velim...
    (Nikšićanin, 5. avgust 2008 10:38)
  • Bolje i grčka salmonela nego crnogorski virusni meningitis,koji se svake godine pojavljuje u razmerama epidemije . http://www.ijz.cg.yu/index.php?action=novosti_ops&id=45. Sigurno već svi znate odgovor na pitanje : Šta je crnogorski ALL INCLUSIVE? IMAŠ STRUJU, IMAŠ VODU! Zbogom "ekološka državo"...
    (Sr Bin Sam, 5. avgust 2008 10:55)
  • Ne mogu a da se ne osvrnem na komentar ovoga "Sr Bin Sam"-a ... Izgleda da čovjek uopšte nije normalan! Inače, svakome ko ima tri čiste u glavi nije dobra ni salmonela ni meningitis! A smijem i da se opkladim da u Crnoj Gori nije nikada ni bio! E pa, Srbine, želim ti da nastaviš da uživaš u svom ALL INCLUSIVE-u tamo gdje si i navikao i da ne moraš nigdje dalje u životu ići jer za tebe drugog komentara nema! A "dragom" Dejanu još da odgovorim... U Grčkoj nisam bio nekih 15 godina ali sam za puteve čuo da su dobri, ipak su oni u Evropskoj Uniji! Ali moram reći da su Crnogorski mnogo puta bolji nego što su bili prije samo 6-7 godina! Nemoj mi samo reći da je u Srbiji Ibarska magistrala bila ista prije 10 godina?! Nije Dejane, bila je kao oranica i išlo se maksimalno 40 km na sat! Ali, srećom, sve se popravlja! Pa ni Pariz se nije izgradio za jedan dan! A kad se već na čistoću pozivaš, kako ti meni da objasniš da jedni te isti ljudi, srbi, bacaju puno puta smeće oko svojih puteva, izbacuju sve i svašta kroz prouzor auta u toku vožnje i prljaju prirodu u sopstvenoj državi, a kada odu u tzv. zapadne zemlje odjednom postanu kulturni kao švajcarci?! Pa reći ću ti "dragi" Dejane, tamo će te neko prijaviti ko te vidi da baciš i pikavac pa kad te "zarežu" po džepu onda više nikada nećeš! Dokazano je da nama svima veće kazne od finansijske nema!!! E tako ti je i u Grčkoj! A kad pominješ neljubaznost, to je tek posebna priča... Slažem se sa tobom, to i meni smeta. Ali, zbog toga što Crna Gora "kuburi" sa sezonskom radnom snagom na primorju, ljeti dođe dolje da radi puno onih koji u Srbiji posao i nemaju a ti vidi jesu li to oni sa fakultetskim diplomama, tako da ti od "tvojih" pobjeći ne možeš! Pričaš o "patološkoj mržnji"... Pa šta je sa tobom čovječe? Ti je prvi u svome komentaru ispoljavaš a kudiš tamo nekoga! Ja živim u Srbiji, i draga mi je kao i Crna Gora jer mislim da ne postoje dva "bratskija" naroda na svijetu pa se tako i ponašam, šta god da ti mislio o tome! Za sebe sam siguran da nikoga ne mrzim - za tebe nisam! Samo ti idi u "bratsku" Grčku, srećan ti veliki put. Možda ti oni daju nešto džabe! A ne znaš, nesrećo jedna, da ti džabe više ni tvoji najbliži ništa neće dati ako za to isto mogu dobiti od nekoga para!
    (Darko, 5. avgust 2008 14:04)
  • Ispade Darko da smo Vam mi srbi za sve krivi, pa čak i za vašu nekulturu i neljubaznost.Po tebi mi sami sebi psujemo "majku srpsku" kada odemo dole,a vaši meštani su pravi čistunci,ali ih mi pokvarimo kad odemo dole.Zato će nas svake godine biti sve manje i manje na vašem moru.O "bratskoj" državi nema ni govora,svi smo navijali za Hrvate kada ste u polufinalu evropskog prvenstva u vaterpolu igrali sa njima.
    (Dejan, 5. avgust 2008 14:40)
  • Nije meni Dejane niko kriv, i baš me briga gdje ćeš ti i takvi svoj odmor provoditi, samo me nervira ta "zla krv" koju svojom mržnjom ubrizgavaš u redove koje napišeš!!! Što bi Njegoš rekao: "...što činite, jeste li pri sebi, trn u zdravu nogu zabadate?!" I meni, jadan ne bio, uzimaju pare gdje god odem na ljetovanje! Nedaj Bože samo da me ti negdje dočekuješ kao domaćin! A što se tiče psovanja "majke srpske", ne znam od koga si ti to doživio (ako jesi za svaku je osudu taj ko ti je tako nešto rekao!) ali se za razliku od ovdašnjeg stanja gdje se "majka crnogorska" pominje među takvima kao ti svakoga dana i ništa ne biva, u CG se to sankcioniše što možeš ako si pismen i pročitati ovdje: http://www.blic.co.yu/hronika.php?id=51928! Na svu sreću, takvih kao ti je malo u odnosu na broj normalnih tako da se ne sjekiram puno! A ti nesrećo samo navijaj i dalje za Hrvate koji bi te takvog rado odrali koliko su srećni što te imaju! Imaćeš priliku ubrzo da navijaš za njih na Olimpijadi. Jedina je muka i bruka što ćeš, kakav si, uskoro za njih navijati i kada budu igrali sa Srbijom!
    (Darko, 5. avgust 2008 16:19)
  • Hej "ekološki" (Darko)! Ko gubi ima pravo i da se i ljuti. Samo polako... bez velikih emotivnih doživljaja, pozliće ti , pa nećeš moći sa ostalim sunarodnicima da se otimaš po autobuskim i železničkim stanicama za po kojeg zalutalog turistu. Čuvaj snagu , trebaće ti za vremena koja dolaze.
    (Sr Bin Sam, 8. avgust 2008 11:20)
  • Ne znam sto se CG-orci brecaju na Grcku koja je po svakom parametru svetlosnim godinama ispred njih. Pored virusnog meningitisa CG-orci imaju i slucaj Makedonke koja se otrovala salmonelom u Budvi i po povratku u Skopje preminula. http://www.index.hr/vijesti/clanak/crna-gora-i-makedonija-u-sukobu-oko-turistkinje-umrle-od-trovanja-hranom-u-budvi/397310.aspx Nemam stvarno nikakvih razloga da budem zajedljiv, ali nazalost po ovo utopijsko vidjenje sopstvenog turizma od strane CG-oraca ovde, ja, znate, imam sopstvene oci. I ono sto sam video dole je blago receno katastrofa - a jos kad ih cujes da furaju luksuzni turizam - pa to je svarno groteska. Samo nek ste zdravo CG-orci i dalje od mene.
    (Ivan, 8. avgust 2008 16:44)
  • Nit ovaj "Sam Srbin" ni ti Ivane išta razumijete... J..e se meni gdje ćete vi svoju zadnjicu istezati i kome ćete plaćati za usluge (titranje), ja od toga niukom slučaju neću imati koristi! Ukoliko niste u mogućnosti da shvatite poentu bilo kojeg mog komentara, još jednom ću vam na to skrenuti pažnju! Mene nervira samo što vi uopšte ne pričate o uslugama na Crnogorskom primorju već blatite Crnogorce kao narod, a izgleda ne znate, neznalice jedne, da Crna Gora nije samo primorje!? Širite mržnju a da zbog svog kukavičluka niste u stanju, jer nemate hrabrosti, da bilo kome u oči to kažete! Ako mislite da hrabrosti ipak imate dođite meni i to mi u oči recite! Ja ću vas ipak nešto podučiti za razliku od nastavnika u vašoj osnovnoj školi koji su to propustili uraditi! Sve to zvuči kao da bih ja zbog loše usluge, recimo, u hotelu u Leskovcu trebao mrzjeti sve Srbe, odakle god dolazili a ne da se kao normalan čovjek drugi put okrenem i odem tamo gdje ću dobiti ono što za mooj novac zaslužujem!? Ionako vi nebiste nigdje ni išli da vam je u vašem mjestu prebivališta i državi dobro! I ja bojkotujem mjesta gdje mi nije bilo fino i hvalim ona gdje mi je bilo dobro! To je potpuno normalno, ali ne mrzim nijedan narod! Ali šta ću vam ja? Dok se vi ne naučite normalnom rasuđivanju i kulturi za vas će važiti ona narodna: "...da vam je lakše 20 centimetara ...... nego centimetar u glavu"!!!
    (Darko, 10. avgust 2008 00:08)
  • E moj Darko!Vidim da si se puno razljutio,pa si počeo čak i da vređaš.Ne vredi Ti to ništa.Vi crnogorci ste davno pokazali ko ste, šta ste i kakvi ste,i kakva vam je ta vaša ekološka država.Iskusili smo mi to više puta pa nam sad više nepada na pamet da idemu u tu vašu "nezavisnu" Crnu Goru.Samo neznam od koga ste nezavisni jer da Vam nije Srbije vi ni sada ne biste imali "leba" da jedete.Kolko god se ti trudio vas nemože ni Dunav oprati.
    (Dejan, 11. avgust 2008 14:20)
  • Nemaš ti dejane pojma... Samo lupetaš bez ikakvog reda ne uzimajući činjenice u obzir! Da mi je samo znati od koga si ti nesrećo nezavistan?! I ta tvoja trula priča da neko nebi imao hleba da jede.... A ne znaš da u čitavom svijetu vlada tržišna ekonomija i da kad imaš para možeš kupiti šta god ti treba?! Ni tebe ne hrani Srbija već ti sam od svog novca! I ovo je zadnje što sam ti ovdje rekao jer si očigledno izgubljen slučaj! I u vremenu i u prostoru!
    (Darko, 12. avgust 2008 02:34)
  • I treba da ti bude zadnje što si ovde rekao.Puno si se izblamirao pokušavajući da opravdaš taj vaš primitivizam,nekulturu i zaostalost.Davno je meni moj deda govorio da neraspravljam sa budalom,jer posmatrač možda neće primetiti razliku.Daleko vam lepa kuća bivša baraćo crnogorci.
    (Dejan, 12. avgust 2008 08:47)
  • Neki lupetaju svašta, treba znati izabrati i plažu, i mesto, i društvo kao i sve ostalo u životu, a ljudi i neljudi ima svuda, sa prvima se družiš i uživaš a drugih se kloniš. Bio sam ovog leta u Crnoj Gori i uživao u odmoru sa porodicom, u predivnoj vodi, u prelepoj prirodi, ai sa domaćinima sam zadovoljan.
    (Dragan, 16. avgust 2008 23:12)
  • Ja sam godinama letovao u Crnoj Gori. Ove godine sam na nagovor dece prvi put otišao u Grčku. More u Crnoj Gopi je lepše jer ja volim hladniju vodu ali sve drugo u grčkoj je mnogo,mnogo bolje i tu nema ljutnje. Pričamo iskreno. za duplo manje pare sam dobio duplo bolji apartman u grčkoj nego što je bio onaj prošle godine u Crnoj Gori. Vode koliko hoćeš, dve klime, dva TV-a dve odvojene sobe. tek sam sada shvatio da crnogorcima niko nije objasnio termin APARTMAN. I od sada nikada više CG. Prošle godine sam bio u Bečićima i nisam mogao ni na jednu plašu dok ne platim ulaz to nema nigde u svetu ili možda grešim pa me ispravite. Bogata klijentela možda dodje u CG jednom iz radoznalosti ali više puta nema šanse. pa vidite da i sami crnogorci maštaju o Havajima, Španiji i sl. To je i normalno kad imaš novca. Ali tako su se i ovi sa Zlatibora pravili bitni, ko je bio na Goliji znaće o čemu pričam.
    (djora, 18. avgust 2008 11:35)
  • Vecito su nas braca Crnogorci zafrkavali za nase pare...neljubazni su,mrzi ih da zive,a kamoli da usluze gosta,stroka na svakom cosku. Pozdrav za Niksicanina-i samo jedan detaljcic-i u C.gori je bilo ovog leta slucaja trovanja,jedan nazalostisa smrtnim ishodom(devojka iz Makedonije),ne samo u Grckoj.Pozdrav Crnoj gori,a ja se pakujem za Tunis!!!
    (maja, 19. avgust 2008 09:30)
  • Ne znam uopšte zašto se ljudi prepiru oko ovih stvari. Ideš brate tamo gde možeš sebi da priuštiš i da se što lepše provedeš. Da ima struje, vode i da ne moraš da strahuješ da li će neko da ti ogrebe auto ključem ili nedaj bože da nekog slučajno zakačiš ramenom na šetalištu.... Ideš tamo gde svi gledaju da prvo turista bude zadovoljan, pa onda on sam... Šta reći...
    (Dragana, 20. avgust 2008 09:53)
  • OVO JE TREBELO DA SE DESI MNOGO RANIJE JER I KADA JE CRNA GORA BILA U SAVEZU SA SRBIJOM KVALITET NJIHOVIH USLUGA JE BIO PORAZAVAJUCI U NAJMANJU RUKU.OVE GODINE SAM LETOVALA U PETROVCU I PLAZE SU BILE POLUPRAZNE.SKUPOCA NIJE NJIHOV NAJVECI PROBLEM NEGO TO STO SVAKE GODINE NUDE ISTO KAO I PRETHODNE BEZ IMALO NOVINE A BAS STETA JER JE CRNOGORSKO PRIMORJE PRELEPO I IMA PUNO POTENCIJALA ALI NAZALOST NEMA KO DA GA ISKORISTI.
    (SANDRA, 21. avgust 2008 21:52)
  • Ha,ha,ha Kakva naiva. Ocigledno je da se pokusava izazvati antagonizam izmedju SRB i CG. Na tome pogotovo radi CG elita, u pozadini sepremaju rasprodaju obale strancima od cega ce samo oni imati koristi. Vecina koja je zivela od paradajz turista ostace bez prihoda i postati jeftna radna snaga stranim hotelijerima. Ili verovatnije da ce stranci dovesti jeftinu radnu snagu sa sobom. A domaci ce verovatno kao i do sada kod rodbine u BG na posao ili studiranje. KOJi TURiZAM, BRE!
    (Marko , 24. avgust 2008 05:32)
  • Moja skromna primanja mi nedozvoljavaju da idem u Crnu Goru jer je ona sada meka za visoki turizam. Uglavnom vec godinama letujem na jeftinijim destinacijama kao na primer u Grckoj. Tu me apartman na obali mora izdadje 40 e po danu i to preko agencije dok sam se ove godine iz kurtoazije i ciste znatizelje raspitivao za Crnu Goru i tu su apartmani udaljeni i po 50 m od mora 50 e bez posredstva agencije. A i ostale cene u grckoj su uzasne Amstel na plazi 2 e. fuj. Pa bezobrazni grci koji samo gledaju kako da ti uzmu parejes da su ljubazni i predusretljivi i da postuju rec ali nema tu avanturizma. Nema adrenalina kad uvek ima vode i svako jutro masinama ciste plaze gde cak i pitavce vade iz peska. fuj. gde je tu uzivanje.
    (Miroslav, 1. septembar 2008 11:20)
  • Nikada više u Crnu Goru! Ljudi moji od prljavštine po plažama ne može da se živi.Đžabe ti i luksuzni apartmani i hoteli kada po morskoj vodi pliva kanalizacija. Deca su mi dobila neidentifikovani "stomačni virus" tako da smo pola letovanja presedeli u sobi. U Petrovcu gde smo bili smešteni ne postoji ni pedijatar u ambulanti tako da dete sa temperaturom 39 i povraćanjem mora da se vodi u Bar ili Podgoricu. Sirup protiv crevne infekcije nismo mogli da nabavimo pošto je, kako kažu deficit zbog epidemije, što inače niko neće da priznaj da se dešava svake godine.Užas! Samo kad smo došli kući. NIKADA VIŠE CG!
    (Marija, 3. septembar 2008 14:21)
  • sta ste vi braco srbi ocekivali od crne gore kada je sa vama zajedno bila 10 god.pod sankcijama ako niste zaboravili .vjerovatno je vama vrijeme stalo pa ste mislili da se crna gora izgradila mozda prije grcke ili neke druge evropske drzave.sram vas bilo. da vas podsjetim crna gora je samostala samo dve godine i za to vreme je mnogo uradila , a vase turisticke destinacije u srbiji su mnogo bolje. necu nista da kazem . ni za vase banje i bazene . samo znate da nekog izblatite . to je sramota i sirite sami mrznju 4
    (nevenka scepanovic, 7. septembar 2008 01:29)
  • Brate srbine - crnogorče! Ja neću ništa da ti kažem za vašu nezavisnu i ono kao "eto vam kad ste se odvojili", neka ste, i treba. Imate bre problem sa samima sobom što ne umete da iskoristite potencijal tako lepe države kao što je vaša. I planine i reke i jezera i more... prelepo, a neiskorišćeno kako treba i ne dopuštate tj. vaša vlast ne dopušta da vam se turizam isplati. Da bi turisti bili zadovoljni treba da im se pruži nešto.... Kako da budem zadovoljna kad pored mene u moru plivaju fekalije, kad dođem sa plaže nema vode... ulažite braćo u svoju državu...
    (Dragana, 8. septembar 2008 11:58)
  • Zalosni su komentari koje sam upravo procitala! Letovala sam na mnogim morima, ali je Jadransko more stvarno najlepse. Zato sam se ovog leta i odlucila za Crnu Goru,posle Turske, Grcke, Tunisa, Bugarske...malo da se podsetim kako je letovati na Jadranu. I bilo je poluprazno, sredinom avgusta...ali su cene bile vrlo povoljne. Gotovo iste kao u Kragujevcu. A cula sam da cene nisu korigovane od jula meseca kada je bio jek sezone, jer sam otisla po preporuci prijatelja koji su letovali mesec dana pre mene u Crnoj Gori. Izmisljena je i epidemija meningitisa. Hrana je smela da se unese,mada su cene hrane iste i ja hranu nisam ni nosila u Crnu Goru, jer mi je svejedno hocu li nesto kupiti ovde ili tamo,jer ja i ovde kupujem hranu. Ali obzirom na to da tanjir supe ili corbe u restoranu kosta 1-3eur, kafa kosta 1-2eur-litarska koka kola 1eur, pizza u pizzeriji 3,5-8eur, mesano meso 5eur, lignje na zaru 7eur....dakle cene su iste kao i ovde, a nesto je cak i jeftinije.Npr. benzin je jeftiniji, s tim sto je u Hercegovini jos jeftiniji nego u Crnoj Gori. Zavrsen je put preko Hercegovine, i to sa tri trake, tako da je voznja pravo uzivanje, ako imate dobar auto....i svima toplo preporucujem put preko Visegrada i Trebinja jer mislim da je sigurniji od kanjona Morace,i brze se stigne. Moje iskustvo, a putovala sam stvarno dosta, govori da se u Crnoj Gori moze letovati sa duplo manje novca nego u drugim zemljama.Npr. jedan rucak ili vecera za dve osobe, za mene i supruga kostao je 10-12eur sa picem , sto ne bih bas poredila sa cenama u Parizu gde smo rucak placali i 80eur za nas dvoje...ali i u Bugarskoj je skuplje, osim ako ne mislite da se hranite paradajizom i pastetom?! Znate li vi ljudi uopste koliko u Grckoj kosta pice u kaficu,i koliko vam treba novca samo za jedno vece kad izadjete, bez hrane, znaci samo da platite pice? Ja zaista nemam nikakve veze sa Crnom Gorom...ali mislim da je ove godine bila jako negativna propaganda u pitanju i losa reklama..... A iduce godine planiram da idem u Hrvatsku, gde ocekujem da bude skuplje, naravno...ali Jadran je Jadran. Cak ni u Italiji Jadran nije lep kao sa crnogorske i hrvatske strane . Nema mora bez Jadranskog! Lepo je u Turskoj,ima sta da se vidi...ali more nije nesto..u Bugarskoj je bara obicna..u Grckoj je uvek bilo puno meduza ili ja tako potrefim... Mozemo samo da se lazemo! O nije tacno da su maltretirali na granicama, tacno je da je bilo prazno i da su Crnogorci slagali da im nije pukla sezona, kad jeste,gotovo da i nije bilo turista,a od ukupnog broja turista 95%su Rusi, a 5% svi ostali, ukljucujuci i Srbe. I dajte , molim vas...o kakvoj nehigijeni i neljubaznosti pricate? Mislite da je u Kragujevcu cistije,i da je usluga bolja? Ciste budalastine ! Potpuno sam apoliticna osoba, iz sumadije sam........ali sam iznad svega pravedna i iskrena! Pozdrav iz Kragujevca !
    (Kragujevcanka, 9. septembar 2008 19:06)
  • Ej , jel možete i ove crnogorce iz Srbije (koji su pustili korenje na našim fakultetima, studentskim domovima i naročito u direktorskim foteljama ) da vratite tamo u Crnu Goru, pa da svi lepo uživate u lepotama tamošnjim...
    (Vanjka, 11. septembar 2008 12:02)
  • Ove godine smo porodično letovali u CG,privatno.Moram priznati da je moje iskustvo dobro.Izuzetno prijatni domaćini,prijatni ljudi,cene veoma pristupačne,mi smo prezadovoljni.I da,da napomenem da sam SRPKINJA,ali pre svega sam iskrena.Mislim da je glupo prepucavati se.Znate za onu izreku,,u svakom žitu ima kukolja,,i to je zaista tako pa bio on SRBIN,CRNOGORAC,HRVAT ili nešto drugo.Veliki pozdrav.
    (Dijana , 11. septembar 2008 17:58)
  • Crna Gora je dosta napredovala i razvila se! Samo ljubomorni i zavidni ljudi mogu reći da nije tako! Pošto 90% ljudi na Balkanu ima prokletu narav da voli da pljuje svoje bližnje a da mu je tuđe uvijek ljepše, ti ljudi neka lijepo odu tamo gdje im je ljepše i ne moraju se ni vraćati! Meni je majka SRPKINJA a otac CRNOGORAC i volim ih jednako kao što volim svoj i crnogorski i srpski dio, tako da vam ovo prepucavanje ništa ne treba! Svako ide tamo gdje mu drago i milo i šta može da priušti! A prelijepo je vidjeti punu zemlju stranaca koji su oduševljeni tvojom zemljom. I daće BOG biće ih još više! I turista sa dobrom platežnom moći a ne onih koji dođu sa gajbama krompira i paradajza i živim kokoškama koje kolju u dvorištu gdje su odsjeli-takvi nam "turisti" ne trebaju! Pa neka idu što dalje od NAŠE CRNE GORE-LJEPOTICE MEDITERANA!
    (iva, 20. septembar 2008 10:36)
Vrh straneVrh strane
Generalni sponzor
Weather2Umbrella vremenska prognoza
blog magazina Poslovna Zena
Sponzor Odmor 2
Sponzor Odmor 3